zaterdag 20 oktober 2012

Hellup mijn broer....

6 oktober 2012

Mijn broer, mijn grote trots. Ik kijk heel erg tegen hem op en we hebben altijd wel een goede band gehad. Misschien omdat we qua leeftijd niet veel van elkaar verschillen. Hij vertelde dat 'ie naar Antwerpen ging, relaxen met vrienden. Ik was dus alleen thuis. En daar lag 'het'. 'Het' keek me aan en zei: 'kijk in mij!'. A3oedoebillah, dat is inbreuk maken op iemands privacy. Dat zei ik tegen mezelf hardop. Ja, ik praat wel vaker tegen mezelf. Ik kan soms urenlang gesprekken met mezelf voeren. En nee, ik ben niet gek, want volgens mij doen heel veel mensen dit (toch? ). Anyway, whatever..

Ik ging afleiding zoeken in de koelkast. Doe ik trouwens ook heel vaak: afleiding in eten zoeken. Lekkurrrr. Drie broodjes gesmeerd met witte chocolade, alleen met witte chocolade. Ik wist niet eens dat het bestond. Echt, degene die dit bedacht heeft, GENIAAL! Vroeger kocht mijn vader altijd de goedkopere variant van Duo Punotti van de Aldi of Lidl en dan smeerde ik altijd alleen de witte chocolade op mijn brood. Ik dacht altijd: waarom verzint er niet iemand een chocoladepot alleen met witte chocolade. Totdat ik een aantal weken geleden bij de Albert Heijn was en toevallig een pot witte chocolade pasta spotte. Het was meteen raak, liefde op het eerste gezicht.


Mohim, waar was ik? O ja, ik was bezig met mijn broodjes naar binnen werken. Ik deed de TV aan om naar niet aan 'het' te hoeven denken. Maar hoe kun je niet aan iets denken als het voor je neus ligt en schreeuwt: KOM!. Safi, ik kon niet meer. De nieuwsgierigheid won het van mijn verstand. Ik pakte de laptop en ging een beetje snuffelen. Nee dit is not done. Ik legde de laptop terug, maar ik was te zwak helaas.. Ik klikte het mapje 'Afbeeldingen' aan. Oh leuk, vakantiefoto's.. Er stonden helaas geen leuke vrienden tussen. De een was nog erger dan de ander. Er was nog 1 bestandje wat ik niet geopend had. Zal ik? Toch gedaan... Achteraf gezien had ik het nooit moeten doen. I am in shock! Ik heb werkelijk vijf minuten met mijn mond open gezeten. What the (beep)?!

Ik trof het meest shockerende everrrrr. Ik ben getraumatiseerd en heb therapie nodig :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten