dinsdag 23 oktober 2012

Shocking smsje!

Lieve lezers,

Ik weet dat ik veel te lang heb gewacht op het plaatsen van het vervolg op mijn mislukte eerste date met Youssef. Maar heb het zo druk gehad met het leren voor mijn tentamens. En misschien heb ik het stiekem ook wel een beetje bewust uitgesteld, omdat ik met het typen van dit stuk weer geconfronteerd wordt met wat er allemaal gebeurd is.

Nadat ik heel geconcentreerd keek naar hoe Youssef het zeefje in zijn kopje bewoog en vervolgens op zijn kopje had neergelegd, begreep ik pas dat het zeefje dus als theezakje diende. Dus eigenlijk een soort moderne zeef. Ik snap niet waarom mensen het zo ingewikkeld moeten maken. Waarom zou je een hele zeef in je kopje gebruiken als je ook theezakjes hebt? Youssef vroeg of mijn thee niet koud was geworden. Mijn thee smaakte naar ijsthee.

Youssef wilde al snel ter zake komen en vroeg naar de defecte laptop. Ik moet toegeven dat ik me wel een beetje schuldig voelde. Hij had waarschijnlijk een middag vrij moeten nemen om naar een laptop te kijken die rijp was voor de sloop. Weet je wat zo raar was.. het klikte zo goed tussen ons. Youssef lachte om mijn stomme grappen en ik kon alleen maar verdrinken in zijn prachtige ogen. De bieb werd verlicht door zijn lach. Op sommige momenten hoorde ik niet meer wat hij zei, het enige wat ik deed was verdrinken. Youssef trok een diepe rimel in zijn voorhoofd als hij in gedachten was verzonken. Vlak onder zijn kin had hij een litteken, maar dat maakte hem juist nog mooier dan hij al was. Ik wilde graag weten wat het verhaal was achter zijn litteken, maar daar kreeg ik jammer genoeg niet de kans voor.

In mijn broekzak voelde ik mijn mobieltje continue trillen. Ik keek vluchtig en zag 4 gemiste oproepen van Faatje. Faatje en ik hadden de afspraak gemaakt dat ze me alleen zou bellen als er iets zou zijn. Bij 4 gemiste oproepen maakte ik me wel een beetje zorgen. Ik smste Faatje wat er was en kreeg binnen een minuut een smsje terug: 'Yasmin en je broer zijn hier, ga weg daar!'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten